Goed contact met onze patiënten vinden wij erg belangrijk, en we doen daar ons uiterste best voor. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Wij stellen het op prijs als u uw klacht dan met ons bespreekt, zodat we kunnen kijken of we het probleem samen kunnen oplossen. Dat kan ook als uw klacht gaat over een waarnemer. U kunt ons bellen, maar u mag ook ons klachtenformulier gebruiken.

Adviespunt Zorgbelang
Lukt het ons niet om tot een oplossing te komen, dan kunt u een beroep doen op de cliëntondersteuning van het Adviespunt Zorgbelang (0900 – 243 7070).

Klacht indienen
Het Adviespunt Zorgbelang kan u ook behulpzaam zijn als u een klacht wilt indienen. Voor onze praktijk kunt u uw klacht indienen bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg of bij de Stichting Zorggeschil. Ook kunt uw contact opnemen met mevrouw Versteegh, onafhankelijk klachtenfunctionaris van de NVAZ (06 – 2210 3966).

Voornaam:
Achternaam*:
Adres:
Postcode:
Plaats:
Telefoon:
Email*:
Uw klacht*:

Verificatie*
Ter voorkoming van misbruik van dit formulier door kwaadwillende gebruikers dient u hieronder in het vakje een vinkje te zetten en eventueel de vraag die verschijnt te beantwoorden. Zonder deze stap is verzending van dit formulier niet mogelijk.